Kamer Genç, "Arkamda silahlı bir örgüt yok diye beni konuşturmuyorlar"

Deniz Feneri soruşturmasını yürüten 3 Cumhuriyet savcısının görevden alınmışını protesto amacıyla elinde fenerle Meclis’e gelip giden CHP Tunceli Milletvekili Kamer Genç, bu tutumuyla AKP’lileri çileden çıkarıyor. Önceki gün Meclis kürsüsünde konuşurken AKP Milletvekili Salim Uslu’nun saldırısına uğrayan Kamer Genç, yaşadığı olayı SÖZCÜ’ye anlattı.

İşte o sözler: Her şey iflas etmiş? Son yaşadığım olayda daha da iyi gördüm ki, Türkiye’de her şey iflas etmiş. Arkamda silahlı bir örgüt yok. Arkalarında silahlı örgüt olanların isteklerine “başüstüne” deniliyor ve konuşmalarına izin veriliyor. Beni ise kürsüden uzaklaştırılmaya çalışıyorlar. İçtüzük çiğneniyor ? Deniz Feneri e.V denilince birilerinin tansiyonu fırlıyor. Çok büyük hukuksuzluklar yapılıyor, iç tüzük çiğneniyor. Yaptıklarını anlatmak için söz isteyip kürsüye çıkacağım zaman başta AKP Grup Başkanvekili Mustafa Elitaş olmak üzere AKP’li bazı milletvekilleri, o an birleşimi yöneten AKP’li Başkanvekiline “konuşturmayın” diye talimat veriyorlar. Başkan Vekili de,” gereğini yerine getiriyor.

Genç ‘TRT elimdeki feneri hiçbir zaman ekrana getirmiyor. Onlar getirmesinler. Ben fenerli dolaşmaya devam edeceğim” diyor. Laf söyletmiyorlar. 13 Hele, “Tayyip”, “Abdullah” dedimse konuşma süremi doldurmam hiç mümkün olmuyor. Sanki babalarını öldürüyormuşum gibi üzerime geliyorlar. Ben, kalp ve beyin ameliyatı geçirdim. İtilip-kakılmak benim için büyük tehlike. AKP’lilerden bana kim dokunursa, kim sataşır, üzerime yürürse onu neredeyse “kahraman” ilan ediyorlar, “En yiğit milletvekili” diyorlar. TBMM İçtüzüğü açık. Saldırganlık yapan milletvekiline ‘kınama cezası’ verilir. Bunu bile yapmıyorlar.

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Genç’in uğradığı saldırıyla ilgili yazılı açıklama yaptı. Kılıçdaroğlu özetle şöyle dedi: “Günümüzde eşkıyanın ne yapacağını çok iyi biliyoruz. Biliyoruz çünkü, AKP hükümeti zorbalığın, hukuksuzluğun, yolsuzluğun ve inkarcılığın adresi haline gelmiştir. Genç’e yönelik zorbalık Meclis Başkanlık kürsüsünden başlamış, idare amiri kimliğindeki bir zorba tarafından icra edilmiş ve kürsüden özür dileme bir yana, AKP Grubu tarafından bu zorbalık aklanmıştır.”

ANKA
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)