YGS birincisinin hedefi tıp


YGS'de Sümeyye Nur Satin ile birlikte Türkiye birinciliğini paylaşan Abdullah Coşkun (Konya), "Tıp fakültesini düşünüyorum" dedi.

2012 Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) sonuçları açıklandı.

YGS'de Sümeyye Nur Satin ile birlikte Türkiye birinciliğini paylaşan Abdullah Coşkun (Konya), "Tıp fakültesini düşünüyorum. Hangi üniversite olacağına karar vermedim ama eğer Konya'da kalırsam Mevlana Üniversitesi'ni düşünüyorum" dedi.

Coşkun, yaptığı açıklamada, sınıfındaki tüm arkadaşlarının birinciliğe aday olduğunu belirterek, şunları söyledi:

"Biz bu başarıyı bekliyorduk. Sınıfımızdan birisi mutlaka birinci olacaktı, buna inanıyorduk. Burada ben birinci oldum ve tüm arkadaşlarım bu başarıya adaydı.Öğretmenlerimiz bu işi hakkıyla yapan insanlar, 15-20 yıllık tecrübeli insanlar. Bize yol, yordam gösterdiler. Biz de uyguladık ve başarı geldi."


ANKA

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)