Işık ılık süte devam


Işık, ılık süt iç ama güneşin altında günlerce beklemişse süt, o süt artık sadece ılık değildir aynı zamanda bozuktur da dikkat et!

Yeni eğitim ve öğretim yılı için okulda süt dağıtılmaya devam edilecek. Bakanlıklar görüşlerini ortaya koyduktan sonra dağıtıma başlanması bekleniyor.

Sütler, 7 milyon 185 bin 21 öğrenciye ulaşacak. Bu yüzden üzerinde çok dikkatle durulması gerekiyor. Öğrencilerin emanet edileceği süt firmaları özenle seçilmeli, sütlerin sağlık denetimleri yapılmalıdır. Tabi ki bakanlıklarımız bu projedeki sürece bizden daha hakimler, onlar ne yapacaklarını iyi bilirler. Bu konu da artık daha fazla tecrübeliler.

Geçen sene bizler öğrencilerin toplu halde hastanelere taşındıklarını izledik. Midesi ağrıyan, kusan öğrenciler hastaneleri doldurdu. Yetkilerin konu ile ilgili açıklamasında sütlere toz kondurmayıp “dağıtılan sütlerin süte alışık olmayan öğrencilere rahatsızlık verdiğini” ifade ettiler.

Haberlerden sütü test etmek isteyen görevlilere izin verilmediğini, sütlerin bozuk olduğunu iddia eden firmanınsa kapatıldığını öğrendik. Bu yüzden vatandaş olarak okul sütü işine temkinli yaklaşıyorum. Ayrıca sütü içen öğrencilerden duyduklarımsa sütlerin iyi olmadığı ve kötü koktuğu…

Sütten ağzı yanan bizler yeni projeyi beklemeye koyulduk. Üstelik artık süte alışık olmayan öğrencilerin süte alıştığını, süt seçim ve dağıtım işinde uzmanlaştıklarını düşünüyorum.

Yeni eğitim ve öğretim yılının öğrencilerimize sağlık, başarı ve mutluluk getirmesi umudundayım.


Çıkmaz Sokak

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)