Ulusal Eğitim Batı Trakya Türkleriyle!

Ulusal Eğitim Derneği İzmir Şubesi yöneticileri, İzmir’de 1950’lerden bu yana faaliyet gösteren Batı Trakya Türkleri Dayanışma Derneği’ni ziyaret etti.

İzmir Barosu Başkanı Aydın Özcan’ın, halen başkanlığını yürüttüğü Batı Trakya Türkleri Dayanışma Derneği İzmir Şubesi, olağan genel kurulunu 11 Ocak 2015 tarihinde saat 13.00-17.00 arası, İzmir Fuarı içerisindeki Gençlik Tiyatrosu’nda yapacak.

Yapılacak olağan genel kurulda Aydın Özcan, dernek başkanlığına aday olmayacak. Mevcut Başkan Yardımcısı Mümin Durmuş, yapılacak genel kurulda dernek başkanlığına aday.

Kongre hazırlığı içerisinde olan dernek yönetimi, Mümin Durmuş başkanlığında çalışmalarını yürütmekte.

Ulusal Eğitim Derneği İzmir Şubesi yöneticilerini, bu yoğun çalışma temposu içerinde kabul eden Aydın Özcan ve yönetimi, önümüzdeki dönemde de birlikte mücadele etmeyi sürdüreceklerini belirttiler.

Aydın Özcan, bağımsızlık, demokrasi, özgürlük, insan hakları ve hukuk mücadelesinde demokratik kitle örgütleriyle birlikte, İzmir Barosu olarak da yer alacaklarını söyledi.

Ulusal Eğitim Derneği İzmir Şubesi Başkanı Osman Gazi Oktay, eğitimciler olarak halkımızın aydınlanmasında üzerlerine düşen görevi, Batı Trakyalı dostlarla yürütmekten onur duyacağını açıkladı.

Görüşme her iki tarafın memnuniyet ile son buldu. Mümin Durmuş, Ulusal Eğitim Derneği yöneticilerini yapacakları kongreye davet etti.




Haber : Osman Gazi OKTAY

Fotoğraf : Yavuz HAKKI

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)