Filiz’im



F İ L İ Z’ im

Gidecekmisin Yine Benden Uzaklara Ereğli Çileğim
Üzmesin Kimse Seni Oralarda Canım Yarim
Attığın Adıma İçtiğin Suya Dikkat Et Prensesim
Güneş İkimiz İçin Doğacak Az Kaldı Bir Tanem Benim
Sen Kendine İyi Bak Güzelim Beni Düşünme Filiz’im

Sen Benim Bebeğim Meleğimsin Bak Yine Gittin
Olsaydı İmkan Hiç Bensiz Gönderirmiydim Çiçeğim
Gül Yüzünü Göremediğim Her Gün Ağlayacak Gözlerim
Gündüz Güneş De Gece Ay Da Buluşalım Güzel Filiz’im
Sen Kendine İyi Bak Güzelim Beni Düşünme Filiz’im

Suya Hasret Çöller Gibi Bekleyeceğim Seni
Gelir Günler Gelir Elbet Gör O Zaman İkimizi
Ruhum Seninle Hiç Korkma Melek Gibi Korurum Seni
Ey İstanbul Önce Allah’a Sonra Sana Emanet Üzme Sevdiğimi
Sen Kendine İyi Bak Güzelim Beni Düşünme Filiz’im



Hasan DURGUT
HASAN DURGUT - YÜCE TÜRK MİLLETİ - (TCHKD)
 hido.hasan@hotmail.com

Yorum Gönder

1Yorumlar
Yorum Gönder