Küçük Amerika



Amerika’nın keşfi - Seyyar Tayyar

Tayyip Erdoğan,
Latin Amerika’nın İslam’la tanışması 12. yüzyıla kadar dayanır.
Amerika’yı Kolomb değil 1178’de Müslümanlar keşfetti.
1178'te Müslüman denizciler Amerika kıtasına ulaşmıştı.
Kristof Kolomb anılarında Küba kıyılarında dağın tepesinde bir caminin varlığından bahseder.
Ben şimdi Küba’lı kardeşimle konuşurum.
O dağın tepesine bir cami bugün de yakışır.
Yeter ki izin versinler, olur desinler.
Yani Kolomb daha Amerika kıtasını keşfetmeden İslam dini kıtada inkişaf etmiş, yayılmıştı.

Cumhurbaşkanı değil mübarek,
Seyyar Tayyar,
Biraz daha zorlarsa,
Amerika’yı benim dedelerim bulmuştu diyecek,

Bari onun yerine ben zorlayayım.

Seyyar Tayyar’a sorarlar,
“Amerika’yı kim keşfetti?”
Seyyar Tayyar,
Her zaman ki gibi kasıla kasıla mevzuya ortasından girer,
Bir keresinde dedem anlattıydı,
Benim büyük büyük büyük dedemin dedesi,
Rizeli Ahmet oğlu Kadir çok büyük denizciymiş,
Bir gün atlamış takasına,
o liman senin bu liman benim dolaşıyor,
Fırtına patlamış göz gözü görmüyor,
Tekne dalgalara kapılmış savruluyor,
Ahmet oğlu Kadir kurt denizci,
Ne yapmış etmiş karaya ulaşmış,
Hayret bu karayı ilk defa görüyor,
etrafını siyah siyah adamlar çevirmiş,
Tuhaf tuhaf konuşuyorlar anlamıyor,
Yüksek sele bağırmış,
Benim adım Ahmet oğlu Kadir,
Siyah adamlar söylemekte zorlanıyorlar,
Kolaylarına gelmiş,
AhmeKa yukarı AhmeKa aşağı,
Gel zaman git zaman,
Olmuş mu sana Ahmet Oğlu Kadir,
Amerika,
Dedemde demiş bu karayı ben buldum,
Adını koymak bana yakışır,
Bundan böyle bu karanın adı Amerika olsun,
Ogün bugündür,
Amerika patlamış gitmiş,
Ya işte böyle demiş,
Amerika’yı benim dedelerim buldu.

Amerikanın keşfi hikayesi,
Seyyar Tayyar’ca böyle

Ha bide Küba dağlarının tepesine,
Cami inşaatı var ki,

Bak bu işi Seyyar Tayyar’da çözemez,

Tayyip Erdoğan,
Kübalı kardeşlerim izin verirse,
Bugünde cami yakışır diyor,
Yakışır belki yakışmasına da,

Kübalılar akıllı adamlar,
Büyük Amerika’nın burnunun dibinde,
Amerikan emperyalizmine karşı direne bilmek,
Her türlü baskıya rağmen Sosyalist kalabilmek,
Kolay iş değil,

Bu yüzden küçük Amerika’nın oyunları,
Onlara hafif gelir.

Ayrıca,
Küçük Amerika’nın kardeşim,
Dediklerinin ömrünün,
çok uzun olmadığını,
Iraktan Libyadan Mısırdan Suriyeden,
iyi bilirler,

İyisi mi sen,
Türkiye’deki tepeleri Camiyle doldurmayı bitir,
Sosyalist Kübanın tepeleri kusur kalsın.

Aydın KOCA 
Kemalin Aydın
koca1907@yahoo.com.tr

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)