Aile En Büyük Hükümettir...



Ben Halkın Yönettiği Bir Hükümet İstiyorum.

Adil Annemin, (Çünkü Hiçbir Evladını Ayırmaz Onlar) Adalet Bakanlığı...

Hesabı En İyi Bilen Bakkal Teyzemin, (Çünkü Tartıda Hile Yapmaz Onlar) Ekonomi Bakanlığı...

Ekmeyi Biçmeyi En Bilen Çiftçi Dayımın, (Çünkü Toprağına Sahip Çıkar Onlar) Tarım Ve Çevrecilik Bakanlığı...

Koruyucu Babamın, (Çünkü En Güçlüdür Onlar) Savunma Bakanlığı...

Yolları En İyi Bilen Şoför Amcamın, (Çünkü Yollarda Bitirir Ömrünü Onlar) Ulaştırma Bakanlığı...

Ve Sevgiyi En İyi Bilen Kardeşlerim. (Çünkü Eti Tırnaktan Ayırmaz Onlar ) Aile Bakanlığı...

Ne Dili Ne Dini Ne Örfü Ne Adeti Hiç Kimsenin Özeli İlgilendirmez Beni...
Ben Özgürlüğüme Bakarım Dinimi Yada İnancımı Kimsenin Bilmesine Lüzum Yok.
Göstermelik Dine De Göstermelik Dinsizliğe De İhtiyacı Yok Bu Milletin...
Sadece Samimiyet Gerek Bize.
Ben Siyasetçi Değilim;
Anlamam Siyasetten Ben Halkım Ben İnsanım Ve İnsanca Yaşamak Hakkım...

Ey Fakir Diye Hor Görülen Kardeşim, Sen Utanma Zengin Utansın Senin Fakirliğinden
Ey Zengin Kardeşim Sen Utanma Parandan Pulundan Hakkın Ki Vermiş Allah...

Ey İşsiz Kardeşim Utanma İşsiz Olmaktan İş Beğenmemezlik Yapma,
Ey İş Verenim İşçinin Hakkından Alma...

Ey Hanım Hakkını Ara Ama Tepeye Çıkma
Ey Er Kişi Namusu İki Bacak Arası Sanma...

Ey Oğul Hak Yolundan Şaşma
Sen Sen Ol Kardeşini Hiç Bir Şeye Satma...


Evren Özdamar
Evrensel
evrenozdamar@hotmail.com

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)