Ömer Alp Can yazdı: 'Bahçevan gelirse evde yok deyin...'


Sebzeyi, meyveyi alan bilir, oy oy
Siftahsız kepenk kapayan bilir, oy oy
Bahçevanın kıymetini, oy oy
Kerhen Evet atan bilir, oy oy

Bahçevan geldi, bahçevan geldi
Deh deh dül dül, deh deh dül dül
Sen düldülsün, ben bülbül

Yeter artık daral geldi, oy oy
Gözüm karardı "Hayır" çadırına girdim, oy oy
Bahçevana ümit bağladım, oy oy
Evet beklerken paso Hayır geldi, oy oy

Bahçevan geldi, bahçevan geldi
Deh deh dül dül, deh deh dül dül
Sen düldülsün, ben bülbül

Şu kararsızlar benim olsa, oy oy
Her yer Evet dolsa, oy oy
Milletin uykusu gelmiş, oy oy
Bi şekil ninni uyduralım, oy oy

Bahçevan geldi, bahçevan geldi
Deh deh dül dül, deh deh dül dül
Sen düldülsün, ben bülbül

Şu Ce Ha Pe olmayaydı, oy oy
Meral de evinde oturaydı, oy oy
Bahçevanın çiçekleri, oy oy
Sararıp solmayaydı, oy oy

Bahçevan geldi, bahçevan geldi
Deh deh dül dül, deh deh dül dül
Sen düldülsün, ben bülbül

Halamın bıyıkları olsa, oy oy
Kediler yine trafoya dalsa, oy oy
Makarna, kömür sizin olsun, oy oy
Bir farkla olsun benim olsun, oy oy

Bahçevan geldi, bahçevan geldi
Deh deh dül dül, deh deh dül dül
Sen düldülsün, ben bülbül

*Zeki Müren'e saygıyla...

Ömer Alp Can

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)