Satıyorum, satıyorum…


Mezat kurulmuş,

Necmettin Erbakan,
İlk hocamız,
Milli Görüş Önderimiz,
Satıyorum,satıyorum,
Saaaattım,
Hayırlı olsun,

Abdüllatif Şener,
Dava arkadaşımız,
Partimiz kurucularından
Satıyorum,satıyorum,
Saaaattım,
Hayırlı olsun,

Abdullah Gül,
Can yoldaşımız,
11.Cumhurbaşkanımız,
Satıyorum,satıyorum,
Saaaattım,
Hayırlı olsun,

Fettullah Gülen hoca efendi,
Cemaat liderimiz,
Eğitim ve finans kaynağımız,
Satıyorum,satıyorum,
Saaaattım,
Hayırlı olsun,

Bülent Arınç,
Değerli abimiz,
Başbakan yardımcımız,
Satıyorum,satıyorum,
Saaaattım,
Hayırlı olsun,

Ahmat Davutoğlu,
Kabine dışı, dış işleri bakanımız,
Atanmış başbakanımız,
Satıyorum,satıyorum,
Saaaattım,
Hayırlı olsun,

İ.H.H,
Yurtiçi, yurtdışı operasyon kabiliyetli,
Sözümüzden çıkmayan,
İnsani yardım kuruluşumuz?
Satıyorum,satıyorum,
Saaaattım,
Hayırlı olsun,

Mezatta,
İlk akla gelen,
Ana kalemler bunlar,
Bekleyin,
Raf ömrü dolanlarla,
Satışlarımızın,
Devamı gelecek,

Bunları,
Kime ve niçin sattığımızı sorgulamayın,
Bu konuda yorum yasağı var,

Diyeceksin ki,
Satılanlar bu kadar mı?
Diğer satılanları unuttun,

Unutmadım,
Şeker fabrikaları,
Çimento fabrikaları,
Seka, Petkim, Tüpraş,
Tekel, Demir çelik fabrikaları,
Türk Telekom, TEDAŞ,
Limanlar,
Saymakla bitmez,
Yüzlerce Kamu kuruluşu,
Unutulur mu?

Onları da,
Sattık ama onları sattıktan sonra,
Reddi miras yaptık,
Dolayısıyla,
Onlar bizim için yok hükmünde,
Onun için 70 yılda ne yaptınız,
Bir dikili ağacınız yok diyebiliyoruz,

Araya birinci ve ikinci köprüyü sıkıştırsaydık,
İyiydi,
Bizimkine üçüncü deyip,
Arkasından ne yaptınız demek,
Tezat oluyor ama olsun,
Bizimkiler,
Sorgulamaz,

Konun özü,
Gözünün önünde gerçekleşen satışlara,
Sessiz kalanlar,
Gün gelip satış için,
Tezgâha koyulduğunda,
Artık çok geç kalmıştır,

Her zaman derim,
Sattıklarımız satacaklarımızın,
Teminatıdır,

Aydın KOCA

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)