Maçta saldırıya uğrayan #Amedsporlu Deniz Naki'den açıklama


Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup'ta oynanan Mersin İdmanyurdu - Amed Sportif maçında saldırıya uğrayan Deniz Naki, sosyal medya hesabından açıklama yaptı.

Maçta bir taraftarın sahaya girerek kendisine yumruk atmasından sonra Facebook hesabından açıklama yapan Deniz Naki, "Bu olaylar beni yıpratmaktan ziyade dahada hırslandırıp motive etmektedir" diye yazdı.

"Bize kötü davranana biz kötü davranmayacağız" diyen Naki, şöyle devam etti:

"Ben sizin yalan ve hilelerinizle baş edemedim, bu bana dert oldu. Ama ben de sizin önünüzde diz çökmedim, bu da size dert olsun."

-----

Öncelikle dünkü maçta yaşanan talihsiz olay nedeniyle gerek sosyal medyadan, gerekse de arayarak ve mesaj atarak geçmiş olsun dileklerini ileten tüm dostlara teşekkür ederim.
Bu olaylar beni yıpratmaktan ziyade dahada hırslandırıp motive etmektedir. 
Hiç bir güç bu sene şampiyon olup kupayı Rahmetli Kaptanımıza götürmekten bizi alıkoyamaz. 
Rahmetli Kaptanımız Şehmuz Özer'inde değdiği gibi "Onlar bize kötü davransın, biz onlara çiçek vermeye devam edeceğiz." Ama bundan sonra yalnızca çiçek değil,bolca gol de hediye edeceğiz.
Bizler Rahmetli Kaptanın yoldaşlarıyız. Bize kötü davranana biz kötü davranmayacağız.
PİR SEYİT RİZA'nın da dediği gibi 
"BEN SİZİN YALAN VE HİLELERİNİZLE BAŞ EDEMEDİM BU BANA DERT OLDU, AMA BEN DE SİZİN ÖNÜNÜZDE DİZ ÇÖKMEDİM BU DA SİZE DERT OLSUN"
O sene bu sene 
Selam ve sevgiyle 
Deniz Naki
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)