CHP'nin vekili olmaktan gurur duydum


CHP Zonguldak Milletvekili Mehmet Haberal, "CHP'ye girmeseydim, çoktan çıkmıştım" şeklinde bir beyanda bulunmadığını belirterek, "Cumhuriyet Halk Partisi'nin bir milletvekili olmaktan her zaman onur duydum" dedi.

CHP Zonguldak Milletvekili Mehmet Haberal, "Zorunlu kamuoyu açıklaması" başlıklı yazılı açıklamasında şunları söyledi:

"16 Eylül 2012 tarihli Akşam Gazetesi'nde yayınlanan, İsmail Küçükkaya'nın köşesinde; Konak Belediye Başkanı Sn. Hakan Tartan ile yapılan bir röportaja yer verilmiş ve bu kişinin, Silivri'ye yaptığı ziyaret sırasında, kendisine 'CHP'ye girmeseydim, çoktan çıkmıştım' şeklinde bir beyanda bulunduğum ileri sürülmüştür. Şunu önemle belirtmek isterim ki; Ulu Önder Atatürk'ün kurucusu olduğu Cumhuriyet Halk Partisi'nin bir milletvekili olmaktan her zaman onur duydum ve bunu, yeri geldikçe her platformda, birçok kez dile getirdim. Bu çerçevede, söz konusu haberde yer alan ve yanlış anlamalara sebebiyet verebilecek kişisel değerlendirmelerin, şahsıma ait olmadığını kamuoyuna saygılarımla arz ederim."


Cumhuriyet
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)