Devrim Şehidi Öğretmen Kubilay



21 Aralık 2012 cuma saat 18.00'de, Alsancak Tarihi Havagazı Fabrikası (A) Toplantı Salonu' nda, şerri güçlerce 23 Aralık 1930 tarihinde Menemen'de katledilen Mustafa Fehmi Kubilay anılacaktır.
'' Devrim Şehidi Öğretmen Kubilay '' konulu panelimizin duyurusu ve haber yapılmasındaki katkılarınız için, teşekkür ederiz..

Osman Gazi Oktay
Ulusal Eğitim Derneği İzmir Şubesi Başkanı

Açılış Konuşması
Sancar Maruflu (İzmir'i Sevenler Platformu Sözcüsü)
Osman Gazi Oktay (Ulusal Eğitim Derneği İzmir Şubesi Başkanı)
Belgesel : '' Basında Kubilay ''
Hazırlayan: Ahmet Gürel
(ADD Genel Merkez ve Ulusal Eğitim Derneği İzmir Şubesi Bilim ve Danışma Kurulu Üyesi-İzmir Platformu Başkanı)

Yöneten
Sevil Nazlı Keskin (Atatürkçü Düşünce Derneği GYK Üyesi)

Konuşmacılar
Prof. Dr. Kemal Arı (9 Eylül Üniversitesi Atatürk İlke ve İnkilapları Kürsüsü Müdürü)
Aytekin Sözen (Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Devrim Tarihi Dersi Öğretim Elemanıı-Ulusal Eğitim Derneği İzmir Şubesi Başkan Yardımcısı)
Şiir- Müzik : Aşık Turabi- Kazım Bozkurt- İlknur-Zühtü Turgut

Düzenleyen Kurumlar : ADD izmir Şubeleri-Ulusal Eğitim Derneği İzmir Şubesi-Eğitim İş Konak Temsilciliği- İzmir Platformu- İzmir'i Sevenler Platformu-İzmir Büyükşehir Belediyesi Kültür Müdürlüğü

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)