Daha Nice Dostluklara!

Daha Nice Dostluklara!

19. İzmir TÜYAP Kitap Fuarı’nın Salon 1/A No:609’da bulunan Öğretmen Dünyası Dergisi-Ulusal Eğitim Derneği Standı, 4. gününde de ziyaretçileriyle buluştu.
Doğal ve Kültürel Yaşam Girişimi Sözcüsü Ahmet Tuncay Karaçorlu, Ulusal Eğitim Derneği İzmir Şubesi Başkanı Osman Gazi Oktay’a girişimin danışma kurulu üyeliğini teklif etti. Osman Gazi Oktay Doğal ve Kültürel Yaşam Girişimi Danışma Kurulu’nun 5. üyesi oldu.
1949-1950 Eğitim Öğretim Yılı Kızılçullu Köy Enstitüsü Mezunu Rıza Yetim, yazdığı kitaplarını imzaladı. Yetim, küçük hayranı, köy enstitüsü mezunu Şair-Yazar Zeki Büyüktanır ve Ulusal Eğitim Derneği’nin vefakar üyesi Özkan Sucuoğlu ile birlikte fotoğraf çektirdi.

Kitaplarının bazılarını Etki Yayınları’nda yayımlatan, bu nedenle Pazartesi günü kitaplarını yayınevi standında imzalayan Rıza Yetim, her iki stant arasındaki farkı kıyasladı. Akşam üzeri, Ulusal Eğitim Derneği üyeliği için formu imzaladı.
Rıza Yetim’in Kızılçullu’dan arkadaşı Halil Vural da ziyaretçiler arasındaydı. Osman Gazi Oktay’ın Antalya Akdeniz Üniversitesi Kamu Yönetimi Bölümü’nde okuyan eski öğrencisi Ahmet Güler’de ziyaret edenler arasındaydı.





Haber ve fotoğraf . Osman Gazi Oktay

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)