Küstüm Küstüm (!)



Alın işte küstü trip atıyor dedim ben herkese küstü ...
En hit parça bu olacak bu sene :
Küstüm Küstüm padişahın kızı da olsan Küstüm
kaderime yazı da olsan Küstüm...

Her şeyi anlarım da % 40 a neden küstü onu anlamıyorum
Bu insanlar onu seviyor sayıyor güveniyor
Hani beraber yürüdük biz bu yollarda
Hani beraber ıslandık yağan yağmur da
Yağmur yağıyor ama sen sıcacık sarayda
% 40 yağmur altında...

Neden onları yalnız bıraktın onlar seni bıraktı mi ? Hayır..
Hala senin için ağlayan var ama sen trip at;
Oldu mu şimdi ?
Zor tabi... kaybetmek kolay da kazanmak zor ama unutma ...
Fazla naz aşık usandırır. Kazandıklarını da kaybetmeden çık helallik al seni sevenlerden benden söylemesi...


Evren Özdamar
Evrensel
evrenozdamar@hotmail.com

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)