Gökçek iddiaları reddetti ama 'kabusunuz olmak hoşuma gidiyor' dedi


Melih Gökçek, Kılıçdaroğlu'na yumurta atılmasıyla ilgili "Ben yumurta atılması için kimseyi görevlendirmedim. Yolda yürürken kafanıza kuş pislese benden bileceksiniz" dedi.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'na yumurta atılmasıyla ilgili suçlanan Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, "Ben yumurta atılması için kimseyi görevlendirmedim. Belediyemizden bu işin içinde kimse yoktur. Yolda yürürken kafanıza kuş pislese benden bilecek, 'bu kuşu Melih göndermiştir' diyeceksiniz" ifadelerini kullandı.

Gökçek açıklamasında şu ifadeleri kullandı:

"Kemal Kılıçdaroğlu ve CHP milletvekilleri, Türkiye'nin dört bir tarafında şehit cenazelerine gittiklerinde tepki almaktadırlar. En son Ankara Kocatepe Camii'nde Kılıçdaroğlu'na çok yoğun protestolar yapılmış, bu arada kendisine yumurta atılmıştır. Kılıçdaroğlu daha sonra Ankara il başkanı ve CHP Genel Başkan yardımcılarıyla beni ve belediyemi suçlayıcı ifadeler kullanmışlardır."

"Olayın benimle ve Büyükşehir Belediyesi ile ilişkilendirmenize gelince; Ben yumurta atılması için kimseyi görevlendirmedim. Belediyemizden bu işin içinde kimse yoktur. Yolda yürürken kafanıza kuş pislese benden bilecek, 'Bu kuşu Melih göndermiştir' diyeceksiniz. Gerçi kabusunuz olmak hoşuma gidiyor. Bütün CHP'nin gündemi sürekli Melih Gökçek. Bu da benim için onurdur. Beni ve belediyemi bu olayla ilgili suçlamalarına gelince; sizi teker teker mahkemeye veriyorum. Mahkemede attığınız iftiralardan dolayı hesap vereceksiniz."

"Yumurta atılmasını doğrusunu isterseniz şık görmedim. Ama öğrenciler ve vatandaşlar CHP, HDP, terörist PKK ilişkilerini demokratik yollardan protesto edebilir. Onu da saygıyla karşılamak gerekir. 'Herhangi bir şiddet yok değil mi? Yoksa zaten sorun da yok' diyorum."

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)