Akdeniz Üniversitesi 1 Akademik Personel Alım İlanı 2 Haziran - 16 Haziran


ÖZEL ŞARTLAR
Deney Hayvanları Uygulama ve Araştırma Merkezinde görevlendirmek üzere;
1­Veteriner Fakültesi Lisans mezunu olmak.
2­Deney Hayvanları üretimi, bakımı, refahı ve cerrahi araştırma hizmetlerinde en az 5 yıl deneyimli olmak.

GENEL ŞARTLAR
1­657 sayılı Kanunun 48 inci maddesinde belirtilen şartları taşımak
2­Ögretim üyesi dışındaki ögretim elemani kadrolarina yapılacak atamalarda ALES'ten en az 70.0 puan almış olmak
3­Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen merkezi yabancı dil sınavından (Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezince (ÖSYM) yapılan Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavından (YDS)) en az 50.0 puan veya eşdeğerliği
ÖSYM tarafından kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan almış olmak,
4­Yabancı ülkelerden alınan diplomaların denkliğinin onaylanmış olması gerekir
5­Ön değerlendirme ve değerlendirme aşamalarında lisans mezuniyeti notunun hesaplanmasında kullanılacak, not sistemlerinin 100’lük not sistemine eşdeğerliği Yükseköğretim Kurulu kararıyla belirlenir.

ÜNVAN ŞARTLAR
1­En az tezli yüksek lisans mezunu olmak veya lisans mezunu olmak ve belgelendirmek kaydıyla alanında en az iki yıl tecrübeli olmak gerekir.
2­Lisans mezunu olunan alanda ALES'ten en az 70 puan almış olmak.

İSTENEN BELGELER
1­Başvuru dilekçesi,
2­Özgeçmiş,
3­Lisans diploma fotokopisi,
4­Lisans Not Durum Belgesi (Transkript) fotokopisi,
5­ALES belgesi fotokopisi,
6­Nüfus cüzdanı fotokopisi,
7­1 adet vesikalık fotoğraf (son altı ay içinde çekilmiş)
8­Hizmet belgesi (İlan edilen kadroya atanabilecekler, Halen bir kurumda çalışmakta olanlar ile ayrılmış olanlar getireceklerdir)
9­Yabancı Dil belgesi fotokopisi
10­AVES çıktısı (Üniversitemizde görev yapan tüm Akademik Personelin atama işlemlerinde güncellenmiş AVES bilgilerinin bir çıktısının başvuru belgelerine eklemesi gerekmektedir)

MUAFİYET
Doktorasını tamamlamış olanlar, 29/6/2009 tarihli ve 2009/15153 sayılı Bakanlar Kurulu Kararıyla yürürlüğe konulan Tıpta ve Diş Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Yönetmeliği hükümlerine
göre uzmanlık eğitimini tamamlayanlar, meslek yüksekokullarının Yükseköğretim Kurulu tarafından belirlenen uzmanlık alanlarına atanacak öğretim görevlileri, yükseköğretim kurumlarında bu
kadro unvanlarında çalışmakta olanlar ile yükseköğretim kurumlarından ayrılan öğretim elemanlarının çalışmakta oldukları yükseköğretim kurumlarında veya başka yükseköğretim kurumlarında
öğretim elemanı kadrolarına başvurularında, merkezi sınav; Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı kapsamında, Yükseköğretim Yürütme Kurulu kararı ile belirlenen araştırma görevlisi kadrolarına
yapılacak başvurular ile meslek yüksekokullarının yabancı dil okutmanı hariç öğretim elemanı kadrolarına başvurularında ise yabancı dil şartı aranmaz.

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)