Ömer Alp Can yazdı:"Azarlandım da toparlandım... "


- Ey Alamanya, Octoberfest'i senden öğrenecek değiliz. En kısa zamanda Kölün ve Ulum'da Ayranfest'in temellerini atıyoruz Allah'ın izniyle...

- (Behçet) Sonra da şıra ve şalgam suyu şenlikleri!

- Ey Alamanya oldun ya nazi, ey Merkel sen de artık oldun mazi...

- (Behçet) Bence de yaaani!

- Ey Hollanda, terlik geliyoo bak...

- (Behçet) Efendim, bence Hollanda takunyası daha etkili olur!

- Ey Avusturya, senin ağzına acı biber sürerim...

- (Behçet) Hepsini sürme... Bir basuru yoksa ben de süreyim!

- Ey Davos, bize de mi lolo?

- (Behçet) "Bir daha da Davos'a gelmem" demiştiniz!

- Ey Bah, bana bah... Johann Sebastian Bach, yapaydın bize
dombıra gibi bir beste, iyiydi...

- (Behçet) Ben yapayım besteyi! Size ne lazım?

- Ey Gelsenkirşen, Türkiye'den kaynım gelecek, hemen çık...

- (Behçet) Kaynın gelmesin. Ben geleyim!

- Ey 18 yaşında milletvekili olunmaz diyenler... Vallahi de billahi de, tillahi de olunur, bal gibi olunur... Hatta milletvekili olduklarında hayatlarındaki ilk sakal traşları da meclis berberinde ücretsiz...

- (Behçet) Saç sakal komple... Benden de para almasınlar!

- Ey İsveç - Norveç - Danimarka...

- (Behçet) Belçika - Felemenk - Hollanda!

- Sözümü kesme! Ne diyorduk, bizi içeri sokmasınlar bakalım biz de bir daha Daum'u çağırmayız...

- (Behçet) Ben olayım mı teknik direktör? Üç büyükler beni de görün, beni de!

- Ne demiş bir Alman filazof: Danke schön, bitte schön, Helmut Schön...

- (Behçet) Ya, ya, yaaa... Ne şön ne şön, pek anlayamadım ya hadi neyse!

- Geçenlerde Bavyera'da bir yemek yiyelim dedik. İki şinitzel, bir büyük simit, küçük çay iki de açık ayran... Hesap 500 euro geldi... İki küçük suyu da kaynatmamıza rağmen, gelen hesaba bakar mısınız?

- (Behçet) Bana ne söylediniz? Ne ısmarladınız?

- Sade suya çorba! Acaba diyorum ayranı içkiye mi saydılar?

- (Behçet) Bizim milli içkimize ayran muamelesi ha?

- Ey Osmangazi köprüsünden geçmeyip körfezi dolanan cimri hayırcılar...

- (Behçet) Köprüden geçecekseniz, ben de geleyim mi?

- Ey Nasa, atmışın uzaya gidecek olan uydunun önüne bir masa... Sen mi iyi bilecen yoksa biz mi?

- (Behçet) Ben oturayım mı o masada? Uzaya gidenlere kolonya serpip "Allah zihin açıklığı versin" derim!

- Referandumda evet çıkacağına dair hadis var...

- (Behçet) Tamam işte hayırcılar doooğru cehenneme!

- Ey Galatasaray'dan Suada'yı, Beşiktaştan eski Şeref Stadı'nı (Şimdiki Çırağan Sarayı), Fenerbahçe'den de Dereağzı Tesisleri'ni isteyen Abdülhamid'in torunu...

- (Behçet) - Ben de Siirt Köy Hizmetleri Spor'un çay ocağını isteyeyim mi?

- Ey cacıki, ey barbounia pilaki, ey börekis ıspanakopulos, ey yaprakis sarmakis, biberis dolmades ve ey zo yetiş imamis bayıloor... Adalar yetmedi yemeklerimizi de aldınız köftehorlar!

- (Behçet) He valla, ne verdik de istemediniz? Pardon, neyi istemedik de verdik? Ne istedik de vermediniz? Hah buldum, ne istediniz de vermedik?

- Ey Hindistan'da miting yaparken aniden karşıma çıkan Bengal Kaplanı... Pençeyi bir kaldırdı, "Var mısın benle blek güreşine?" diye sordu... Dedim git bana bulaşma, ben ki stad açılışında hat-trick yapmış adamım! Bu bi kaçıyo, sorma gitsin... Mitinge de bir milyar kişi gelmiş, alkış kıyamet!

- (Behçet) Photoshop ile beş milyar yaparız onu biz!

- Ey Reis filmine 10 üzerinden 1.6 veren IMDb... Sen kimsin yaa? Ne ismin belli ne cismin! Oskar'ı senden öğrenecek değiliz... Sen bunu pilavlık bulgur mu sandın? Şimdi burada her zaman olduğu gibi millete iş düşüyor... Tez IMDb'ye üye olup filmi puanlıyorsunuz ve nasıl ki doları düşürdünüz bunu da vereceğiniz tam puanlarla (10) yükseltiyorsunuz! Barış Manço'nun da dediği gibi on puan, on puan, on puan, on puan; kırk puanla şampiyon...

- (Behçet) Bana da on dakika arada alaska frigo buz alır mısın?

- Evet, evet, evet kuzum... Binlerce, onbinlerce hatta yüzbinlerce kez evet!

- (Behçet) - Yahu ben de az uyanık değilim yani biliyorum ki hayır diyemeyecek!


Ömer Alp Can

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)