Hackhell, HHportal kapanmış


Eskilerden bir anımsama.

Bir dönem takip ettiğim güzel forum sitesine yıllar sonra tekrar bir bakayım dedim ama yerinde yeller esiyor. Sosyal medyanın hızlı yükselişi insanları forum sitelerinden uzaklaştırdı. E bizi de tabi.
Hackhell adı ile en parlak dönemlerini yaşadı. Hack bilgileri paylaştığına dair sıkıntılar yaşadığını biliyorum lakin adult bölümü de sıkıntı yaratmış olabilir. "Biri Bizi Durdursun" sloganı bir çok sitede alay konusu olmuş. Gördünüz mü durdurdular işte!

Hackhell sıkıntılardan sonra adını HHportal olarak alıp yoluna devam ediyordu bildiğim kadarıyla el değiştirmişti ve siteyi yeni alan kişi siteyi gömmek için elinden geleni yaptı. Bunu garip temalarından anımsıyorum. Haklarında hayırlısı olsun. Yad etmek istedim.

Sosyal medya heveslisi yeni nesile sesleniyorum forum iyidir iyi

Yorum Gönder

1Yorumlar
Yorum Gönder