Saflık kime mahsus?


Seçimle gelmiş,
Belediye başkanları baskıyla yollanıyor,

Sen,
Bu başkanlara oy veren olarak,
Sorgulamadan,
Yoruldular,
Partimizin başkanı değişmelerini istedi der geçersin,
Eyvallah,
Biat kültürü böyle bir şey,
De,

Hani,
Bir kereliğine benim gibi yapsan,
Sorgulasan diyorum,

Nasıl mı?

Mesela,
Kolay olsun diye,
Konuyu parti başkanının yıllardır yaptığı gibi,
Saflık,
Açıklamasıyla sorgulasan,

Hani parti başkanın,
Ülkemizde Ergenekon kumpası olduğunda,
Ergenekon fahri savcısıydı,
Demediğini bırakmıyor, asıyor kesiyordu ya,
Sonra kumpas olduğu ortaya çıkınca,
Safmışız,
Kandırılmışız demişti,
Sende parti başkanının saflığına verip,
Sorgulamadan affetmiştin ya,

Hani Parti başkanın,
Ülkemizde barış süreci başlatmıştı,
Akil adamlar görevlendirmişti,
Barzani’yle gurur duyup Şivan Perver’le düetler yapmıştı,
Teröristleri törenle karşılatmıştı,
Sonra hendekler, silahlar, bombalar ortaya çıktığında,
Safmışız,
Kandırılmışız demişti,
Sende parti başkanının saflığına verip,
Sorgulamadan affetmiştin ya,

Hani,
Darbe girişimine kadar uzanan,
FETÖ süreci yaşadık,
Parti başkanın ne istedin de vermedik diyordu,
Dön artık hocam diyordu,
Sonra 17/25 Aralık yolsuzluk operasyonu yaşandı,
Arkasından 15 Temmuz darbe girişimi yaşandı,
Sonrası malum nakarat,
Safmışız,
Kandırılmışız demişti,
Sende parti başkanının saflığına verip,
Sorgulamadan affetmiştin ya,

Bugün istifası istenen,
Başkanlarda kandırıldık safmışız derse,
Onları da sorgulamadan affedebilecek misin?
Neticede,
Bunlarda senin partinin seçilmiş başkanları,
Saflık onlarında hakkı değil mi?

Yoksa
Saflık sadece Parti başkanına mı mahsus?

Ben muhalifim,
Doğal olarak her zaman sorguluyorum,

Sende,
En azından bu sefer sorgulasan diyorum,

Hep bizi yok saydılar,
Alıştık,
Bu sefer seni yok sayıyorlar,
Sende alışsan iyi olur,
Diyorum,

Aydın KOCA
koca1907@yahoo.com.tr

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)