"Şerefsiz şerefsiz geziyorlar, bunlara Başbakan da eklendi"

İYİ Parti Genel Başkanı ve cumhurbaşkanı adayı Akşener, Bolu Kent Meydanı'nda halka hitap etti.

Akşener, FETÖ konusunda çok sert sözler sarf ederken, Başbakan Binali Yıldırım'a da yüklendi...

Akşener, "Milletimin dışında bana talimat verecek kişi, henüz anasının karnından doğmadı. 2,5 yıldır bu kereste gibi adamlara 'Sözünüzün gereğini yapın, yapmazsanız şerefsizsiniz' dedim. Şerefsiz şerefsiz geziyorlar. Bunlara Başbakan da katıldı" diye belirtti.


"ŞEREFSİZ ŞEREFSİZ GEZİYORLAR..."

Konuşmasında Pensilvanya'dan talimat almadığını söyleyen Meral Akşener, şunları kaydetti:

"Ben bilmeden arı kovanına çomak sokmuşum. TİKA ile ilgili 'Büyük çiftlik olmuş, devlet kurumlarını elimize alacağız' dedim. Binali Yıldırım çıktı, Pensilvanya'dan talimat alıp, TİKA'yı kapatacağımı söyledi. Koskoca Başbakan çıkıyor, yalan söylüyor. Bir başbakan söylediklerinin arkasında durur. Yalancı, iftiracı damgasını yemez. Benim dokunulmazlığım yok, gereğini yap kardeşim. Pensilvanya'dan ben talimat malimat almadım. Milletimin dışında bana talimat verecek kişi, henüz anasının karnından doğmadı. 2,5 yıldır bu kereste gibi adamlara 'Sözünüzün gereğini yapın, yapmazsanız şerefsizsiniz' dedim. Şerefsiz şerefsiz geziyorlar. Bunlara Başbakan da katıldı. TİKA yıllık 8 milyar dolar para harcıyormuş. 6,5 milyar doları sizin paranız. Fabrikaları yapmak yerine satmışlar ama haklarını yemeyelim, Kolombiya'da okul açmışlar. Buralar hizmet beklerken bu arkadaşlar gitmişler Ekvador'un denizini temizlemişler. Sendikalara bina yapmışlar. Daha ilginci var, Mali diye bir ülkenin, onların meclisini yeniden yapmışlar. Rahmetli Özal tarafından Türk Cumhuriyetleri ile köprü olsun, diye kurulmuş olan TİKA'nın bugün yapmış olduğu işler. Hangi yandaş bedava para almış, hangi yolsuzluklar var; bunların hepsine tek tek bakacağız, gereğini yapacağız. AFAD diye kurum var, onu çalışıyoruz. Çıkacak ortaya. Türkiye'nin kaynakları yeterliç İsraf rüşvet ve yolsuzluk her kötülüğün anasıdır. Allah nasip ederse bunları ilk günden kesmezsek Allah bize nasip etmesin. Yoksullaştırıp, bunu istismar etmek, bu ülkeye ihanettir. Gelecekte iki büyük savaş çıkacak. Biri gıdadan biri sudan. 5 yıl içinde Allah nasip ederse bu ülkeyi ithalatı kesilmiş, kendine yeten, ihracat yapan bir ülke haline getireceğiz."

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)