CHP merkez yönetim kurulunun yeni üyeleri belirledi

CHP’nin yönetim organı merkez yönetim kurulunun yeni üyeleri belirlendi.

MYK üyeleri genel başkan Kemal Kılıçdaroğlu’nun yeni yönetimi rahat oluşturabilmesini sağlamak için istifa etmişti.


Parti sözcülüğünü yürüten Bülent Tezcan’a yer verilmeyen yeni MYK şöyle:

Genel Sekreter: M.Akif Hamzaçebi

AR-GE Bilim Yönetim ve Kültür Platformu: Fethi Açıkel

Basınla İlişkiler ve Kurumsal İletişim: Tuncay Özkan

Bilgi ve İletişim Teknolojileri: Onursal Adıgüzel

Dış İlişkiler: Ünal Çeviköz

Doğa Hakları: Gülizar Biçer Karaca

Eğitim Politikaları: Yıldırım Kaya

Ekonomi Politikaları- Parti Sözcüsü: Faik Öztrak

Gençlik Politikaları: Yunus Emre

Halkla İlişkiler: Gamze Akkuş İlgezdi

Hukuk Politikaları: Muharrem Erkek

İdari ve Mali İşler: Bülent Kuşoğlu

İnsan Hakları: Gökçe Gökçen

İşçi Sendikaları-Meslek Kuruluşları ve Sivil Toplum Örgütleri: Veli Ağbaba

İşveren Sendikaları/Kuruluşları- Esnaf Odaları ve Sosyal Politikalar: Aykut Erdoğdu

Kadın Politikaları: Lale Karabıyık

Örgüt ve Örgüt Yönetimleri: Oğuz Kaan Salıcı

Tarım ve Tarım Örgütleri: Orhan Sarıbal

Yerel Yönetim: Seyit Torun

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)