İmamoğlu: Değişim Beylikdüzü’nden başlamıştı ama o yol İstanbul’la devam etmeliydi

Adı yerel seçimde CHP’nin İstanbul adayı olarak geçen Beylikdüzü Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun kendisine ağustos ayından beri ilgi gösterdiğini söyledi.


İmamoğlu, aday gösterildiği takdirde kazanacağından emin olduğunu belirterek, “Bir kere şunu biliyordum: Değişim Beylikdüzü’nden başlamıştı ama o yol İstanbul’la devam etmeliydi. Yerel yönetim sürecinde bu yönde telkinler almıyor değildim” dedi.

‘Yoğun bir sürecin içindeyiz’
İstanbul için üç tane araştırma yaptırdığını ve üç haftadır da yoğun bir süreç geçirdiğini dile getiren İmamoğlu, adaylık sürecinde CHP liderinin tavrıyla ilgili şunları söyledi: “Genel başkanımızın ilgisini epey zamandır, Ağustos’tan beri hissediyorum. Kasım, Aralık, Şubat’ta üç büyük İstanbul araştırması yaptırdım. Sinyal sizin röportajınızda çakıldı, mesajı almamak mümkün değildi.”

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)