Mustafa Kemal’in Öğretmeni Zaptedilemez!

Mustafa Kemal’in Öğretmeni Zaptedilemez!

Ulusal Eğitim Derneği İzmir Şubesi, 2014-2015 Eğitim-Öğretim Yılı’nın ilk dayanışma yemeğini1469 Sokak No:3/A Alsancak adresindeki Cinatı Cafe-Bar’da gerçekleştirdi.

Dayanışma yemeğine, Eski İzmir Milletvekili Yılmaz Kaya, Eski Bornova Belediye Başkanı Kamil Okyay Sındır, İzmir Barosu Cumhuriyetçi Avukatlar Grubu Başkan Adayı Aydın Özcan ve yönetim kurulu adayı Nuriye Kadan, Birleşik Kamu İş Konfederasyonu Yönetim Kurulu Üyesi Necla Kendigelen, Konak ve İzmir Büyükşehir Belediyesi Meclis Üyesi Hayrullah Sorkun, Konak Belediyesi CHP Meclis Üyesi Adayı Kadir Dalgıç, aday adayı Süleyman Aydın, Eğitim İş 1 Nolu Şube Sekreteri Hakan Çınar, Batı Trakya Türkleri Kültür ve Dayanışma Derneği İzmir Şubesi Başkan Yardımcısı Mümin Durmuş, Çankaya Mahallesi Kültür ve Dayanışma Derneği Başkanı Neşe Şermeti ve Sümerbank Direniş Komitesi Üyeleri Kemal Kasar ve Seval Oskan katıldı.

Şube Başkanı Osman Gazi Oktay açış konuşmasına, desteğe gelen konuklara teşekkür ederek başladı.

Oktay, ‘’İzmir Milli Eğitim Müdürü, kendilerinden olmayan öğretmenleri hizaya sokacakmış. Kindarlık saçan bu söylemin sahibi, İzmir’e yakışmamaktadır. Daha önce de dünya edebiyatının seçkin eserlerinden olan ‘’Fareler ve İnsanlar’’ kitabını sakıncalı bulmuştu. Tüm eğitim örgütleri ve halkımızla birlikte gereken tepki gösterilerek, konunun idari ve yasal takipçisi olunacaktır’’ dedi.

Yönetim kurulu üyesi İbrahim Dönmez, İzmir Milli Eğitim Müdürünün aydınlanma ve kurtuluş mücadelesinde hep önde olan İzmir’i tanımadığını, sonuçlarını görerek öğreneceğini belirtti.

Aydın Özcan, ‘’Sizin desteklerinizle İzmir Barosu yönetimine geldikten sonra, Cumhuriyet ve bağımsızlık mücadelesi daha da güçlenecektir’’ dedi.

Yılmaz Kaya, çocuğunun eğitimi nedeniyle İzmir’den ayrı yaşamak zorunda kaldığını, fakat yüreğinin hep İzmir’de kaldığını açıkladı.

Necla Kendigelen duvardaki ‘’Müzik Zaptedilemez’’ yazısını göstererek, ‘’Müzik nasıl zapt edilemezse; Mustafa Kemal’in öğretmeni de zaptedilemez’’ diyerek, il milli eğitim müdürüne gönderme yaptı.

Karabağlar Belediyesi Kent Konseyi Gençlik Komisyonu Başkanı Ömer Yüksek, eğitim örgütleriyle birlikte aydınlanma mücadelesinde ses getirici etkinliklere hazır olunması vurgusu yaptı.

Müsellim Pesen, eşiyle birlikte oynadığı Kafkas oyunlarıyla katılımcılardan yoğun alkış aldı.

Etkinliğe katılım, Pazar akşamı olmasına rağmen yoğundu. Katılımcılar yapılacak olan eylem ve etkinlikler için enerji depoladı.

İşletme sahibi Ahmet ve ekibi, verdiği hizmetle katılımcıların geceden memnun şekilde ayrılmalarını sağladılar.








Haber : Osman Gazi OKTAY
Fotoğraf : Süleyman AYDIN

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)