Eğitim Korosu


Eğitim İş İzmir 1 No’lu Şube Türk Halk Müziği Korosu, Gaziemir Atatürk Kültür Merkezi Nazım Hikmet Sahnesi’nde izleyicileriyle buluştu.

Yaklaşık 1.5 yıldır hazırlık yapan koro, halkın gönlünü fethetti, Türk Halk Müziği’nin seçkin eserlerini seslendirdi.

Kamu İş Konfederasyonu’na bağlı sendikaların bazı şube başkanlarının da sahne aldığı etkinlik, Şef Adil Aslan yönetiminde profesyonellere taş çıkarttı.

Koro iki bölümden oluşan sunumunda, ülkemizin her yöresinden oluşan; ‘’Kaleden İniş mi Olur, Ferayi, Bülbülüm Altın Kafeste, Süt içtim Dilim Yandı, Evlerinin Önü Yoldur, Yar gizli Gizli, Bilmem Şu Feleğin Bende Nesi Var, Sular Durulur Derler, Söğüdün Erenleri, Nemrut’un Kızı, Turnalar, Ordu’nun Dereleri, Karadır Kaşların, Salına Salına Suya Gidersin, Çekemem Ben Bu Derdi, Güzelliğin On Pare Etmez, Ayaş Yollarını Aştım da Geldim’’ eserlerini seslendirdi.

Bilge Zobarlar’ın Atatürk’ün çok sevdiği ‘’Bülbülüm Altın Kafeste’’ Cengiz Oktay’ın; ‘’Evlerinin Önü Yoldur’’ adlı Emirdağ, Bülen Turan’ın, Aşık Veysel Şatıroğlu’nun ‘’Güzelliğin On Pare Etmez’’ eserleri, dinleyenleri duygulandırdı.

Etkinlik Aşık Mahzuni Şerif’in ‘’Sarı Saçlı Mavi Gözlüm’’ eserinin, istek nedeniyle 2 kez söylenmesiyle son buldu.

Sunuculuğunu Zuhal Dinçer’in yaptığı gösteri, Şef Adil Aslan’a plaket verilmesiyle son buldu.

İzleyiciler, verilen müzik ziyafetinden hoşnut bir şekilde salonu terk etti.





Haber : Osman Gazi OKTAY

Fotoğraf : Alpay Cavlak

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)