Gültekin: Akşener bana ‘Ya bu Ekrem İmamoğlu ile Mansur Yavaş kendini ne halt zannediyor ki’ dedi




 Gültekin, Akşener’in telefonu “Ya bunlar kendilerini ne zannediyorlar” diyerek açtığını söyledi.


Gültekin’in aktardığına göre bunun üzerine kendisi de “Hayırdır abla kimi kastediyorsun” yanıtını verince Akşener şöyle devam etmiş: “Ya bu Ekrem İmamoğlu ile Mansur Yavaş kendini ne halt zannediyor ki belediye parasıyla anket yaptırıp kendini cumhurbaşkanı adaylığına gösteriyorlar. Ben bunlar cumhurbaşkanı olsunlar diye mı parti kurdum.”


Gültekin bu konuşmadan iki gün sonra Akşener’in İmamoğlu’nu Fatih Sultan Mehmet’e benzettiğini bu nedenle insanlarda “Akşener’in adayı İmamoğlu” algısı oluştuğunu söyledi.


Bunun üzerine aynı gün Akşeneri aramış ve “Abla dün bana ne dedin şimdi ne söylüyorsun. Ne kadar birbirine zıt” demiş.


Gültekin’in aktardığına göre Akşener’in yanıtıysa şöyle olmuş: “Evladım, siyasetçilerin kamuoyu önünde konuştuklarına pek itibar etme.”


Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)