Cem Yılmaz, Şahan’ı geçmek için reklamları artırdı

Adsız
d75_5fe6b


Gişedeki rekabetten sonra ünlü şovmen Cem Yılmaz ile Şahan Gökbakar bu kez reklam piyasasında karşı karşıya geldi.

Şahan Gökbakar’ın yeni filmi Celal ile Ceren’in ilk üç gün rakamlarında, CM101MMXI Fundamentals’i geride bırakması ünlü şovmen Cem Yılmaz’ı harekete geçirdi.
Yılmaz, gişede rekabet ettiği Gökbakar’a karşı İstanbul’un bin noktasına verdiği reklamlarını beş katına çıkardı. Cem Yılmaz, 7 günde 1 milyon 142 bin kişinin izlediği Şahan Gökbakar’ın filmi “Celal ile Ceren” arasındaki farkı korumak içinİstanbul’un hemen her semtini kapsayan otobüs durakları ve merkezi noktalardaki beş bin billboard kiraladı.

CEM YILMAZ ŞAHAN’I GEÇMEK İSTİYOR

Yılmaz’ın yaklaşık 300 bin lira ödeyerek stand-up gösterilerinin derlemesi olan ‘CM101MMXI Fundamentals’in afişleriyle donatacağı bilboordlar için yaklaşık 300 bin lira ödeyeceği öğrenildi.

Şahan Gökbakar ise filmi vizyona girdiği tarihten itibaren iki haftalık reklam kampanyası başlatmıştı. Gişedeki son duruma göre ise 7 günde Celal ile Ceren’i 1 milyon 142 bin kişi izlerken, Cem Yılmaz’ın CM101MMXI Fundamentals’ini ise 22 günde 2 milyon 711 bin kişi izledi.

Sözcü
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)