Dostlarla Birlikte!


Araştırmacı Yazar Zeki Sarıhan, 26-27 Nisan 2014 tarihleri arasında 19. İzmir Kitap Fuarı’nda eserlerini imzaladı.

Çok sayıda dostu, Sarıhan’ı ziyaret etti. İzmirdeki akrabası ile başlatan sohbetler, Eski Manisa Milli Eğitim Müdürü Mehmet Hekim, Eski Ulusal eğitim Derneği İzmir Şubesi Başkanı Hasan özlemin Yılmaz, standın her yıl değişmez ziyaretçisi Öğretmen Alpay, İzmir Ekenomi Üniversitesi Yönetim Kurulu Başkanı Derhan Daraoğlu, Gazeteci-Ulusal eğitim Derneği İzmir Şubesi Denetim Kurulu Başkanı Serkan Aksüyek, İzmir Araştırma –Geliştirme Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Ferhan Vecdi Küçükerbaş, Doç. Dr. Beril Gökçe Ceylan, Dr. Cansu Demiröz, ADÜ Eğitim Fakültesi’nden Müslime Güneş ve eşi Günver Güneş ile devam etti.

Fuar boyunca hiç erinmeden stant çalışmalarına katılan Konak Çankaya Mahallesi Muhtar Adayı Neşe Şermeti ve kızı Nur Şermeti, kapanış saatine kadar dostlarını terk etmediler.





Haber ve fotoğraf : Osman Gazi Oktay

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)