Atatürk Üniversitesi 3 Akademik Personel Alım İlanı 30 Mayıs - 13 Haziran


ÖZEL ŞARTLAR
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalında Yüksek Lisans yapıyor olmak.



GENEL ŞARTLAR
1­657 sayılı Kanunun 48 inci maddesinde belirtilen şartları taşımak
2­Ögretim üyesi dışındaki ögretim elemani kadrolarina yapılacak atamalarda ALES'ten en az 70.0 puan almış olmak
3­Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen merkezi yabancı dil sınavından (Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezince (ÖSYM) yapılan Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavından (YDS)) en az 50.0 puan veya eşdeğerliği
ÖSYM tarafından kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan almış olmak,
4­Yabancı ülkelerden alınan diplomaların denkliğinin onaylanmış olması gerekir
5­Ön değerlendirme ve değerlendirme aşamalarında lisans mezuniyeti notunun hesaplanmasında kullanılacak, not sistemlerinin 100’lük not sistemine eşdeğerliği Yükseköğretim Kurulu kararıyla belirlenir.

ÜNVAN ŞARTLAR
1­Araştırma görevlisi kadrosuna başvurabilmek için en az lisans mezunu olmak ve ilana ilk başvuru tarihi itibarıyla otuz beş yaşını doldurmamış olmak gerekir.
2­Atama yapılacak programın Lisans/Önlisans eğitimine hangi alanda öğrenci alınıyorsa o alanda ALES'ten en az 70 puan almış olmak

İSTENEN BELGELER
Üniversitemizin birimlerinde istihdam edilmek üzere, 2547 sayılı Kanun ve ilgili yönetmelik esasları ile 657 Sayılı Devlet Memurları Kanun’un 48. maddesi hükümleri uyarınca devlet hizmetine
girmede aranılan şartlara haiz öğretim elemanı alınacaktır. Adayların Durumları Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca 31.07.2008 tarih ve 26953 sayılı Resmi Gazetede yayımla
19.09.2009 tarih ve 27354 sayılı ve 09.03.2010 tarih ve 27516 sayılı Resmi Gazetede yeniden düzenlenen Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan yapılacak
Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkındaki Yönetmelikle belirlenen atama kriterlerine uygun olması gerekmektedir.
Başvurular ilgili birime şahsen veya posta ile yapılacak olup, internet aracılığı ile yapılacak başvurular ile süresi içinde yapılmayan başvurular ve eksik belgeli dosyalar dikkate alınmayacaktır.
Posta ile yapılacak başvuruların son başvuru tarihine kadar kurumumuza ulaşması gerekmektedir.(Postadaki gecikmelerden Üniversitemiz sorumlu değildir.)
Adayların yanlış beyanda bulunmaları halinde yapılan işlemler geçersiz sayılacak ve haklarında kanuni işlem yapılacaktır. Ön değerlendirme sonuçları ve kesin sonuçlar Üniversitemiz web
adresinde yayınlanacak olup, bu aynı zamanda tebligat niteliğinde olacaktır. Ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
­Duyurulur.

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER:
1. Başvuru Formu. (www.atauni.edu.tr adresi DUYURULAR bölümünde bulunan Başvuru Formu doldurulacaktır.
Formda İlan Numarası mutlaka belirtilecektir.)
2. Özgeçmiş.
3. Erkek adaylar için askerlik durumlarını gösteren belge.
4. Diploma veya geçici mezuniyet belgesi onaylı sureti (yabancı yükseköğretim kurumu mezunlarının diplomalarının Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca denkliğini gösteren onaylı belge).
5. Lisans Transkripti (onaylı).
6. ALES Belgesi.
7. İki adet fotoğraf (4,5x6 cm. ebadında vesikalık fotoğraf).
8. Alanında tecrübe belgesi. (Varsa)
9. Hizmet Belgesi (Halen bir kamu kurumunda çalışmakta olanlar ile ayrılmış olanlar getireceklerdir.)
10.Yabancı Dil Belgesi
11.Nüfus Cüzdan Fotokopisi
12.Adayların ilan edilen kadro derecesine atanabilmesi için gerekli yasal şartları taşımaları gerekmektedir.
13. Müracaat edilen ilanın çıktısı

MUAFİYET
Doktorasını tamamlamış olanlar, 29/6/2009 tarihli ve 2009/15153 sayılı Bakanlar Kurulu Kararıyla yürürlüğe konulan Tıpta ve Diş Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Yönetmeliği hükümlerine
göre uzmanlık eğitimini tamamlayanlar, meslek yüksekokullarının Yükseköğretim Kurulu tarafından belirlenen uzmanlık alanlarına atanacak öğretim görevlileri, yükseköğretim kurumlarında bu
kadro unvanlarında çalışmakta olanlar ile yükseköğretim kurumlarından ayrılan öğretim elemanlarının çalışmakta oldukları yükseköğretim kurumlarında veya başka yükseköğretim kurumlarında
öğretim elemanı kadrolarına başvurularında, merkezi sınav; Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı kapsamında, Yükseköğretim Yürütme Kurulu kararı ile belirlenen araştırma görevlisi kadrolarına
yapılacak başvurular ile meslek yüksekokullarının yabancı dil okutmanı hariç öğretim elemanı kadrolarına başvurularında ise yabancı dil şartı aranmaz

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)