'Üzerinde #Allah yazıyor' dediği karpuzu Erdoğan'a hediye etmek istiyor


Kayseri'de bir vatandaş, üzerinde 'Allah' yazdığını savunduğu karpuzu Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a hediye etmek istediğini söyledi.

Kayseri'nin Hacılar ilçesinde Sakar Çiftliği'nde Ömer Dede isimli kişi, tarladaki karpuzları tek tek incelerken üzerinde Arapça 'Allah' yazdığını ifade ettiği bir karpuz gördü.

'BENİM İÇİN ÇOK ANLAMLI BİR KARPUZ'

'Gözlerine inanamadığını' söyleyen Dede, şöyle konuştu:

"Hem şaşırdım hem de heyecanlandım. Tarladaki bir karpuzun üzerindeki şekiller dikkatimi çekti. Yakından baktığımda adeta Arapça Allah yazısını anımsatan harfler vardı."




Karpuza şu an gözü gibi baktığını kaydeden Dede, "Elim koparmaya gitmedi. Eğer kabul ederse ben bu karpuzu Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'a hediye etmek istiyorum. Çünkü benim için çok özel ve anlamlı bir karpuz" dedi.

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)