Topbaş'ın Damadı Kavurmacı'ya 'FETÖ Üyesi Olmak' Suçundan Hapis İstemi



Kapatılan Türkiye İşadamları ve Sanayiciler Konfederasyonu (TUSKON) yöneticilerine açılan davada yargılanan işadamı Ömer Faruk Kavurmacı 8 yıl 9 ay hapis cezasına çarptırıldı. Kavurmacı hakkında, tutuklu kaldığı süre göz önünde tutularak, adli kontrolle tahliye kararı verildi.

Duruşmada mütalaasını açıklayan savcılık, eski İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş’ın damadı da olan Ömer Faruk Kavurmacı’ya ‘FETÖ’ye üyelik’ten yedi buçuk yıldan 15 yıla kadar hapis talep etti. Kavurmacı’nın babasına da aynı suç kapsamında ceza verilmesi istendi. Ahmet Said Kavurmacı’nın dosyasının ayrılması talep edildi.

Mütalaaya karşı söz verilen müdahil Cumhurbaşkanlığı’nın avukatı Mehmet Ali Alagöz, sanıkların cezalandırılmasını talep etti.

İstanbul 23. Ağır Ceza Mahkemesi’ndeki duruşmada, avukatların savunmalarının ardından son sözü sorulan sanık Ömer Faruk Kavurmacı, “Ben dosdoğru bir yaşam sürdüm. Dosdoğru bir babanın, dosdoğru olan kızıyla evlendim. Ben bilerek ve isteyerek bir yanlış yapmadım. Masumum, bahsedilen terör örgütüyle hiçbir ilgim yoktur. Sizlerden tahliyemi ve beraatimi talep ediyorum” dedi.

Mahkeme Şevki Kavurmacı’nın sağlık sorunlarını da dikkate alarak yurtdışına çıkmamak şartıyla adli kontrol tedbirlerinin uygulanmasının devamına karar verdi. Mahkeme ayrıca firari sanık Ahmet Sait Kavurmacı’nın dosyasının ayrılmasına hükmetti.

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)