Üzümcü’ye linç kampanyası


Attığı bir tweet yüzünden bir anda tepkileri üzerine çeken Levent Üzümcü'den ilk açıklama.

Üzümcü, dün gece twitter hesabından “Aranda 1600 yıl fark olan adamla aynı zaman diliminde yaşamanın zorluğuna ilaç olur mu demokrasi?” mesajını paylaştı. Bu sözler ile Üzümcü’nün Hz. Muhammed’e hakaret ettiği iddiası sosyal medyada büyük bir hızla yayıldı.

BİR DÖNEMİ ANLATMAYA ÇALIŞTIM

Sosyal medya üzerinden kendisine yapılan hakaret ve tehditler karşısında büyük bir şaşkınlık yaşayan Üzümcü ” 41 yaşındayım. Bugüne kadar hiç bir kimsenin inancına en küçük bir saygısızlığım olmadı . O sözlerim ile bir dönemi anlatmaya çalışıyorum. Öyle bir niyetim olsaydı 1600 değil, 1400 yıl önce derdim. Bazı provakatörler bir cadı avı başlatmak için ortalığı karıştırıyorlar. Dünden beri inanılmaz tehditler alıyorum ve bu yaşananlara inanamıyorum.

Sözcü
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)