Osmanlı Ocakları’nda ‘dolandırıcılık’



Son olarak Hürriyet’e yapılan ‘taşlı sopalı’ saldırılarla gündeme gelen Osmanlı Ocakları hakkında dolandırıcılık soruşturması başlatıldı.

Şikayet eski yöneticiden

Eski Osmanlı Ocakları Ankara il başkanı Sedat Yılmaz, Başbakanlık İletişim Merkezi’ne (BİMER) başvurarak, Osmanlı Ocakları’nın, Erdoğan ve MİT Müsteşarı Hakan Fidan’ın adını kullanarak para topladığını ileri sürdü.

Yılmaz, BİMER’e şikayetinin ardından başsavcılıkta verdiği ifadesinde şöyle konuştu: “Erdoğan’ın ismini kullanarak kurulduğunu öğrendiğim Osmanlı Ocakları adı altında dernekleşen sivil toplum kuruluşunun şu anki il başkanıyım. Tamamen sayın cumhurbaşkanımıza duyduğum derin sevgi ve saygıdan bu derneğe üye oldum. Daha sonra bu derneğin sayın cumhurbaşkanımızın adını kullanarak gelir elde etmeye çalışan sahtekârlar olduğunu öğrendim.”

‘Beni Erdoğan ve Fidan’ın seçtiğini söylediler’

Yılmaz, ifadesinde kendisinin de ‘mağdur’ olduğunu savunarak, şunları söyledi: “Bana 10 bin adet dergi verdiler ve üç gün içinde bu dergilerin bedeli olarak 50 bin lirayı acilen getirmemi istediler. Beni göreve çağırırken sayın cumhurbaşkanımız ve Fidan’ın seçtiğini söylediler. Ben de buna güvenerek çevremdeki arkadaşlarımı böyle bir oluşuma hizmet etmeye davet ettim ve bazı ilçelerde teşkilatlanmayı tamamladım. Daha sonra eski yöneticilerden Tuncer bey bu adamların sahtekâr olduğunu bana telefonla anlattı. Şu an mağdur bir durumdayım. Hâlâ bu organizasyonda sayın cumhurbaşkanımız var mı yok mu bilmiyorum. Lütfen bana yardımcı olun.”

Yılmaz, şikâyetinin ardından yönetim kuruluyla birlikte Osmanlı Ocakları’ndan istifa ettiğini de söyledi.

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)