[Edebiyat Köşesi] Ben! diye bağırdım bütün gücümle. Sonra...

mesut ertekin, Edebiyat Köşesi ile bir yayın paylaştı
mesut ertekin:
Ben! diye bağırdım bütün gücümle.
Sonra adımı tekrarladım birkaç kere.
Ben, burada gizli bir mezhebin kurbanı olarak bir saksı çiçeği gibi kuruyup gidiyorum. Ben, çiçeklere bakmasını bilmediğim gibi, kendime bakmasını da bilmiyorum. Ben, yalnızlığı istemekle suçlanıp yalnızlığa mahkûm edildim. Bu karara bütün gücümle muhalefet ediyorum. Ben yalnızlığa dayanamıyorum, ben insanların arasında olmak istiyorum. İnsanların düşmanlara da ihtiyacı vardır. (Dostlarının değerini bilmek için.) İşte tek başıma...
resim gösterilmiyor

Yayını görüntüleyin
Bu e-postayı, Google+ ürününde Edebiyat Köşesi topluluğuna abone olduğunuz için alıyorsunuz.
mesut ertekin adlı kullanıcıdan bildirim almayı durdurmak için onu yoksayın. Bu topluluktan aldığınız bildirimlerin türünü değiştirin.Bu bildirim habersozcu@gmail.com adresine gönderildi. Adresinizi güncellemek için bildirim dağıtımı ayarlarınıza gidin. Bu e-postalara ilişkin aboneliğinizi iptal edin.
Google Inc., 1600 Amphitheatre Pkwy, Mountain View, CA 94043 USA

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)