[Edebiyat Köşesi] İLK TOKAT... İlkokulda bir kız sevdim, ...

Sudaki İzler, Edebiyat Köşesi ile bir yayın paylaştı
Sudaki İzler:
İLK TOKAT...

İlkokulda bir kız sevdim,
İlk tokatı O'ndan yedim...
Kalktım,oturmadım aynı sırada
Bir daha konuşmadık...
Dizlerim tutmadı,ağır bir yük vardı sırtımda...

Lise yılları eğlenceli değildi
Üzerimden bir kasırga gelip geçti..
Yine sevdim,sözleştik İstanbul'da
Geceye kadar bekledim...
Dikili bir taş oldum,şehrin bir sokağında...

Üniversite yılları, bir tank gibi ezdi bizi
İç savaş yaşadık...Kalbimize hapsettik sevgimizi...
Yaralandık,hapis yattık,aşıktık memleketimize
Hepimiz yorgunduk....
On dakikalık ...
resim gösterilmiyor

Yayını görüntüleyin
Bu e-postayı, Google+ ürününde Edebiyat Köşesi topluluğuna abone olduğunuz için alıyorsunuz.
Sudaki İzler adlı kullanıcıdan bildirim almayı durdurmak için onu yoksayın. Bu topluluktan aldığınız bildirimlerin türünü değiştirin.Bu bildirim habersozcu@gmail.com adresine gönderildi. Adresinizi güncellemek için bildirim dağıtımı ayarlarınıza gidin. Bu e-postalara ilişkin aboneliğinizi iptal edin.
Google Inc., 1600 Amphitheatre Pkwy, Mountain View, CA 94043 USA

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)