“Türktime” haber sitesinin “En etkin medya grubu” anketinde Aydınlık Grubu, yüzde 18.1 oy oranıyla Doğan ve Zaman gruplarını takip
“Türktime” haber sitesinin düzenlediği “En etkin medya grubu” anketinde Aydınlık Grubu, birçok büyük medya grubunu geride bırakarak 3’üncü sırayı elde etti.
Aydınlık Grubu, “Size Göre En Etkin Medya Grubu Hangisi” sorusunun yöneltildiği ankete katılan 11 bin 910 kişiden 2 bin 158’inin oyunu alarak 9 medya grubu arasında yüzde 18,1 oy oranıyla 3’üncü en etkin medya grubu oldu.
Sitenin anketinde, ilk sırada yüzde 23,7 ile Doğan Grubu yer aldı. Doğan Grubu, 2 bin 824 oy aldı. İkinci sırada ise yüzde 19,4 oranla 2 bin 315 oy elde eden Zaman Grubu yer aldı.
Aydınlık 2 bin 158 oy aldı
Ankette 2 bin 158 kişinin oyunu alarak yüzde 18,1 ile 3’üncü olan Aydınlık’ı Sabah Grubu takip etti. 13,3 oy oranı elde eden Sabah Grubu 1578 oy aldı.
5’inci sıradaki Ciner Grubu, oyların yüzde 5,8’i olan 696 oy elde etti. Ciner Grubu’nu yüzde 5,4 ile Yenişafak Grubu izledi. 648 kişi Yenişafak grubu yönünde oy kullandı.
İpek Grubu, 612 oy alarak yüzde 5,1 ile 7’nci en etkin medya grubu ünvanını elde etti. Doğuş Grubu ise 8’inci sırada yer buldu. 560 kişi Doğuş medya tercihi yaparken oy oranı yüzde 4,7’de kaldı.
Anketin son sırasında ise yüzde 4,3 ile Çukurova Grubu yer aldı. Çukurova Grubu 516 oy elde etti.
Kemalistler
