Neden Pardon Haklıymışsınız Diyemiyorsun



Ergenekon ve Balyoz,
Davaları başladığı günden beri,
Her yerde,
Sohbetlerde, toplantılarda, ziyaretlerde,
İşyerinde, evde, misafirlikte,
Hastanede, cenazede,
Dostla, düşmanla,
Kısaca,
Karada, denizde, havada,
Konu nerede açıldıysa orada,
Tartıştım,

Bu davalarda,
Doğu Perinçek, Yalçın Küçük, Veli Küçük,
Sedat Peker, Adil Serdar Saçan, Bedrettin Dalan,
Mustafa Özbek, İbrahim Şahin, Tuncay Özkan,
Ve daha birçok,
Hiç sevmediğim kişiler olmasına rağmen,
İnsan seçmeden tartıştım,

Bu davaya karşıydım,

Çünkü bu davada,
Gerekçeler saçma sapandı,
Deliller açıkça uydurmaydı,
Seçilen insanlar alakasızdı,
Tutuklama tarzları anlayışsızdı,
Medya aşırı taraflıydı,
Soruşturmanın hiçbir tarafında Adalet yoktu,

Bu davaya karşıydım,

Çünkü bu davanın,
Cemaate dokunanı yaktığı,
Cemaat tarafından yönetildiği,
Hükümet kontrolünde olduğu,
Açıklamalarla hamlelerle çok açıktı,

Bu davaya karşıydım,

Çünkü bu davayla,
Cemaat ve AKP’nin ele geçirmek istediğinin,
“DEVLET ” olduğu,
Ayan beyandı,

Kendim konuştum kendim dinledim,

AKP’li ve cemaatçi arkadaşlarım,
Güç birliği yaptılar,
Birlikte bana cephe aldılar,

Onların gözünde,
Darbe sevici oldum,
Vatan haini oldum,
Nankör oldum,
Vandal oldum,
Çapulcu oldum,
Ukala oldum,
Komünist oldum,
Kemalist oldum,
Din düşmanı oldum,
Oldum da oldum,

Geri durmadım,
Eyvallah demedim,

Günümüze geldik,

Cemaatle ve AKP,
Birbirlerini yiyorlar,
Yesinler,
Bence mahsuru yok,
Çünkü ben aynı yerdeyim,
Bir milim şaşmadım,
Eskiden olduğu gibi,
İkisinin de TAM karşısında,
Dimdik duruyorum,

Dün yukarıdaki,
Sıfatları bana yakıştıran arkadaşlar,
Bugün aynı sıfatları birbirlerine yakıştırıyor,
Kendilerine gayet te güzel yakışıyor,

Hükümet tarafından,
Cemaati bitirme operasyonu başladığı günden beri,

Ergenekon ve Balyozun suçu,
Cemaate yüklendi,
Hükümet sütten çıkmış AK kaşık oldu,

Anladığım,
Hükümet 17-25 Aralık yolsuzluk operasyonuyla,
Kendini tehdit eden tetikçisi cemaati gömüyor,
İyi gömmeler,

Şimdi
Bütün biatçılar koro halinde,
Ergenekon düzmecedir, kumpastır,
Cemaat bizi kandırmış diyor,
Yersen,

İyide,
Ergenekon ve Balyozdan,
Bir saat bile hapis yatan,
Küçücük bir yara alan AKP’li yok.
Bu nasıl kumpasa gelmek,
Diyorum,
Gak guk,

Gene söylüyorum,
Evet Kumpas var,

Ama,
Kumpasın,
Bir ucu cemaat,
Bir ucu hükümet,

Hedef i
“DEVLET”

Kavganın sebebi de,
Paylaşılamayan ganimet,
“DEVLET”

Sayın biatçı kardeşim,
Bugün geldiğimiz noktada,
Ergenekon ve Balyoz düzmece diyorsan,
Peşinden,
“Pardon haklıymışsınız” demen gerekmez mi?

İki yıldır “Pardon haklıymışsınız” cümlesini,
Duymadığıma göre demek ki gerekmiyor,

Canın sağ olsun,
Anlıyorum seni,
Biat ettiğin,
İnan der,
İnanmasan da inanırsın,
İnanma der,
İnansan da inanmazsın,
Maalesef,
Uzaktan kumandalısın,
Kumanda sende değil,

Boşa beklemeyelim,
Anlaşılan,
Biat ettiğin,
“Pardon haklıymışsınız”
Demediği müddetçe,
Sende diyemeyeceksin,

Bu yüzden,
Biat bize gelmez, gelemez,
Haydi sana hayırlı biatlar.


Aydın KOCA

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)