Kemalin Aydın yazdı:"Diplomaya Takılmıyorum"


Cumhurbaşkanının diploması,
Var mı? Yok mu?
Takılmıyorum,

1982 de kurulan okuldan,
1981 de mezun olmuş,
Takılmıyorum,

Okuduğu okul 3 yıllık yüksekokul,
Cumhurbaşkanı olmak için,
4 yıllık fakülte bitirmek gerekiyormuş,
Takılmıyorum,

Okudum dediği tarihlerde,
İEET de tam gün sigortalı gözüküyormuş,
Takılmıyorum,

Ortaya çıkan diplomada imzası olan dekan,
1981 de Üniversitede değilmiş,
Takılmıyorum,

İlkokuldan, liseden, futboldan,
Arkadaş resimleri varmış,
Üniversiteden arkadaş resimleri yokmuş,
Takılmıyorum,

Her şeye dava açan cumhurbaşkanı,
Neden diploma konusunda dava açmıyormuş,
Takılmıyorum,

İyide arkadaş,
Neye mi takılıyorum,

Sayın Erdoğan’ın,
Kabataş’ta türbanlı bacıma saldırdılar,
Bu Cuma açıklayacağım beyanının,
Üzerinden 3 yıl geçti,
Hala bir açıklama yok ya,
Ben ona takılıyorum,

Koro halinde,
Gördüm diyen,
Yalaka grubunun,
Alayı sırayla çark etti,
Özür diledi,
Havadan bahaneler üretti,
Sonunda açıkça İftira attığını kabul etti,
Bugün yalaka iftiracılar,
Mesleklerine devam edip itibar görüyorlar ya,
Ben ona takılıyorum,
Vatandaş olarak,
Yalakaların çarkından sonra,
Konu hakkında,
Sesi hala çıkmayan
Sayın Erdoğan’dan,
İspat mı?
Yoksa
Özür mü gelecek,
Ben ona takılıyorum,

Bu yüzden önce,
3 yıllık Kabataş davasını,
5 yıllık zaman aşımı dolmadan,
Sonuçlandıralım,

Sayın Erdoğan’dan,
İftira mı?
Gerçek mi?
Saflık mı?
Demagoji mi?
Provokasyon mu?
Aslını öğrenelim,

Diploma konusuna sonra takılırız,

Neticede,
Diploma için cevap beklediğimizle,
Kabataş için cevap beklediğimiz,
Aynı kişi,

Hoş,
Ergenekon’daki savcılığı sonrası,
Saflık beyanı,
Oslo’da görüşen şerefsizdir çıkışı sonrası,
Analar ağlamasın çarkı,
Bize üç aşağı beş yukarı,

Kabataş ve diploma sorularının,
Cevabını veriyor,

Anlayacağın,
Deveye sormuşlar,
“Boynun neden eğri”,
Deve de,
“Nerem doğru ki”
Demiş.

Sonuç;
Deve misali,

Bu yüzden diplomaya takılmıyorum,


Aydın KOCA

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)