Şarkikaraağaç S.Y.D.V. Başkanlığı Personel Alımı 2016


Isparta İli Şarkikaraağaç İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığında aşağıda belirtilen nitelikte Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan Vakıflarda çalışacak personelin niteliklerini belirleyen “Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” ve 4857 sayılı İş Yasası uyarınca şartları taşıyan adaylar arasından 2 (İki) adet “SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ” unvanlı personel istihdam edilecektir.

BAKANLIK SİTESİNDEN BAŞVURU TARİHLERİ : 10.06.2016-17.06.2016

EVRAK TESLİM TARİHİ : 22.06.2016 (Mesai bitimine kadar)

ADAYLARDA ARANACAK ŞARTLAR

Alınacak adayların aşağıdaki şartları taşıması gerekmektedir.

1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
2. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak.
3. 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak.
4. Kamu haklarından mahrum bulunmamak.
5. Türk Ceza Kanununun 53. Maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan mal varlığı değerlerini aklama ve kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak.
6. Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.
7. Vakıflarda ilk defa istihdam edilecek ”SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ” 4 yıllık Yükseköğretim Kurumlarının Sosyoloji, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Halkla İlişkiler, İletişim ve Sosyal Hizmetler bölümlerinin birinden mezun olmak.
8. ÖSYM tarafından geçerli 2014/2015 Kamu Personel Seçme Sınavında KPSS P3 puan türünden en az 60 puan almış olmak.
9. Sosyal İletişim becerisine sahip olmak.
10. Görevin devamlı yapılmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı özrü bulunmamak.
11. Bilgisayar Ofis programlarına (Word, Excell, Powerpoint, Grafik tasarım) hakim olmak.
12. Isparta İli ve İlçelerinde en az 3 aydır ikamet ediyor olmak.
13. Özgeçmiş ve varsa iş deneyimini gösteren bilgi ve belgeler.
14. Vakfımızda en az 5 yıl çalışacağını, Vakıf sınırları içerisinde ikamet edeceğini taahhüt etmek. 5 yıl zarfında işi bırakması durumunda 30.000(Otuzbin)TL Vakfımıza tazminat ödeyeceğine dair noter tasdikli taahhütname imzalanacaktır.
15. En az B sınıfı ehliyet sahibi olmak ve aktif araç kullanıyor olmak.
16. Askerliğini yapmış veya en az 2 yıl tecilli olmak. (Terhis ve tecil belgeleri istenecektir. )
17. Alınacak eleman kırsal bölgede çalışacağından ve gerekirse tek başına hane ziyaretinde bulunacağından erkek elaman alınacaktır.
18. İşin Süresi: Daimi Süreli ( 6 ay deneme süreli)
19. Online olarak başvuran adaylar başvurdukları pozisyon için belirtilen özel şartlara ilişkin belgelerini ilgili Vakfa teslim ettikten ve başvurusu süresi dolduktan sonra Bütünleşik Sosyal Yardım Bilgi Sistemi üzerinden KPSS puanlarına göre en yüksekten başlanarak personel sayısının 5(beş) katı kadar aday mülakata çağrılır. Mülakata çağırılacak adayların isimleri Şarkikaraağaç Kaymakamlığı internet sitesinden yayınlanacaktır.
20. Ön başvuruda bulunduğu halde gerekli belgeleri süresi içinde Vakıflara teslim etmeyen adayların ön başvuruları mülakat listesinde değerlendirmeye alınmayacaktır.

NOT: Genel özel şartlarda belirtilen belgelerin aslı veya noter yada Vakfımızca onaylı sureti(nüfus cüzdanı, diploma, bilgisayar sertifikası, 2014/2015 KPSS P3 Sonuç Belgesi, askerlik belgesi, sürücü belgesi, özgeçmiş, adli sicil belgesi) evrak teslim tarihleri arasında Vakfımıza şahsen ulaştırması gerekmektedir.

Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta ve isteği sayıda personel almakta serbesttir.

BAŞVURU AŞAMASINDA İSTENİLECEK BELGELER:

1- Üzerinde TC Kimlik numarası yazılı bulunan nüfus cüzdanının önlü arkalı fotokopisi (Vakıfça onayla)
2- 2014/2015 KPSS P3 Sonuç belgesi fotokopisi
3- Adli Sicil Belgesi
4- Diploma Aslı (Fotokopisi Vakıfça onaylanacaktır)
5- Bilgisayar yeterlilik durumunu gösterin belgenin fotokopisi(Zorunlu olmayıp mülakata çağrılan adayların belgesi olması halinde istenecektir)
6- Özgeçmiş ve varsa iş deneyim belgeleri (Özgeçmiş mektubunda doğum yeri, doğum tarihi, eğitim durumu, iş deneyimlerini, özel mezuniyet ve nitelikleri, bu işe neden başvurduğu, geleceğe dönük hedef ve amaçları, aile bilgileri, hobileri gibi konulardan bahsedilir.)
7- Askerlik durum belgesi.
8- 2 adet renkli fotoğraf.
9- İş Talep/İşe giriş formu(Vakıftan temin edilir).
10- En az B sınıfı ehliyet fotokopisi.
11- Gerçeğe aykırı beyanda bulunan veya mülakat için gerekli özel şartları taşımadıkları anlaşılanların evrakları kabul edilmeyecektir.

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)