'Kendilerini Allah sanıyorlar'a yalanlama


Meclis Adalet Komisyonu Başkanı Ahmet İyimaya, kaldırılması planlanan Özel Yetkili Mahkemeler'de görev yapan hakimler için "Bazıları kendilerini Allah sanmaya başladı" ifadesini kullanmadığını söyledi.

Bir gazetede yer alan haberde, TBMM Adalet Komisyonu Başkanı Ahmet İyimaya'nın bir toplantıda "Biz yargıyı vesayetten kurtarmak için düzenlemeler yaptık ama bazı hakimler kendilerini Allah sanmaya başladı" ifadesini kullandığı iddia edilmişti. NTV'nin konuyla ilgili sorusunu yanıtlayan İyimaya, "'Hakimler kendini Allah sanıyor' gibi bir ifadem kesinlikle olmadı. Ben yüce Allah'ı böyle ifadeler içinde kullanmam. Böyle bir söz benim inancıma aykırı. Hakimleri eleştirdim, söylenmek istenen anlam doğru. Ama jargon yanlış. Ben böyle bir jargonu kullanmadım" dedi.


ANKA
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)