Tayyip Erdoğan, Leyla Zana görüşmesi


Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'la Leyla Zana arasındaki görüşme Başbakanlık Resmi Konut'ta başladı.

Merakla beklenen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan- Leyla Zana görüşmesi Başbakanlık Konutu'nda başladı...

"ERDOĞAN'IN BU İŞİ ÇÖZECEĞİNE İNANIYORUM"

Diyarbakır Bağımsız Milletvekili Leyla Zana kısa süre önce bir gazeteye verdiği röportajda, “Ben Başbakan Erdoğan'ın bu işi çözeceğine inanıyorum. Buna olan inancımı yitirmedim. Yitirsem burada olmazdım” açıklaması ile kamuoyundan destek görürken, BDP yönetiminden tepki almıştı.

video


Habertürk
Tags

Yorum Gönder

1Yorumlar
  1. Erdoğan'ın yeni tavizi ne olacak bakalım. Zana'nın jestine bir jest yapmalı.
    Düşünüyorum da verilmemiş taviz de pek bulamadım.

    Bir Islahat Fermanı'da Erdoğan yayınlamalı

    YanıtlaSil
Yorum Gönder